• 09-03-2020, 23:30:11
    #46
    Bileti kestik inşallah orda olacağız. R10'dan gelenlerle safları sıklaştırıp katılmak lazım.
  • 10-03-2020, 00:10:06
    #47
    Konuşmacı olarak katılmak istedim, başvurdum ama dönüş olmadı.
    Emeği geçenlere teşekkür ederim.
    İmkan olsaydı @Coskun abiyi dinlemek ve tanışmak için gelirdim.
  • 10-03-2020, 00:35:30
    #48
    Elazığ'dan kalkıp geleceğim bu etkinlik için. Bu etkinliği kaçırmaktansa derslerimi 1 haftalık ekerim
  • 10-03-2020, 00:51:20
    #49
    Administrator
    GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuşmacı olarak katılmak istedim, başvurdum ama dönüş olmadı.
    Emeği geçenlere teşekkür ederim.
    İmkan olsaydı @Coskun abiyi dinlemek ve tanışmak için gelirdim.
    konuşmacı olsaydın nasıl gelecektin fırsat olursa gel bekleriz.
  • 10-03-2020, 00:56:21
    #50
    Biletimi aldım, acayip güzel bir gün olacak gerek bilgi açısından ama bence en az 10 kişiyle tanışmadan kimse bu etkinliğe katıldım demesin. Artık her şey network. Bazen bilginin bile önüne gecebiliyor
  • 10-03-2020, 01:06:12
    #51
    Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuşmacı olsaydın nasıl gelecektin fırsat olursa gel bekleriz.
    Coşkun abi ev taşıma olayları var bu aralar şehir değiştirebilirim.
    Konuşmacı olsaydım taşıma olaylarına 1-2 gün ara vermeyi düşünürdük ve gerçekten farklı bir boyutta yaklaşırdım akışa, biraz renk katardım.
    Sen olunca akan sular durur.
    Allah razı olsun İnşallah birgün tanışırız abi.
  • 10-03-2020, 01:22:11
    #52
    Bir aksilik olmaz ise oradayım.
  • 10-03-2020, 01:39:38
    #53
    Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelebilecek olan R10 üyelerini bekliyoruz. Bilet sayfasında "R10" kodunu kullanarak ücretsiz bilet alabiliyorsunuz, orada görüşmek üzere..
    Bilet aldım inşallah orada olacağım abi😂
  • 10-03-2020, 01:54:38
    #54
    Ben sivastan geleceğim etkinliğe bu etkinliği kaçırmak istemiyorum