Biletimi aldım, acayip güzel bir gün olacak gerek bilgi açısından ama bence en az 10 kişiyle tanışmadan kimse bu etkinliğe katıldım demesin. Artık her şey network. Bazen bilginin bile önüne gecebiliyor