GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuşmacı olarak katılmak istedim, başvurdum ama dönüş olmadı.
Emeği geçenlere teşekkür ederim.
İmkan olsaydı @Coskun abiyi dinlemek ve tanışmak için gelirdim.
konuşmacı olsaydın nasıl gelecektin fırsat olursa gel bekleriz.