Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelebilecek olan R10 üyelerini bekliyoruz. Bilet sayfasında "R10" kodunu kullanarak ücretsiz bilet alabiliyorsunuz, orada görüşmek üzere..
Bilet aldım inşallah orada olacağım abi😂