• 04-12-2014, 22:47:37
    #1
    Merhaba arkadaşlar.

    Gün içerisinde değişik bir sorunla karşılaştım. Uzun süredir Contact Form 7 kullanıyorum. Bildiğiniz gibi Contact Form 7 ile bir form üzerinden mail gönderiliyor. Tarafıma mail geldiğinde gönderen mailinde göndericinin iletişim sayfasına yazdığı mail adresi yazıyordu. Gelen mailde benim gmail hesabıma geliyor. Yanıtla diyerek direkt bana iletişim sayfası üzerinden mail atana mail yollayabiliyordum. Fakat birkaç gündür iletişim sayfası üzerinden gelen maillerde gönderen mail adresi benimle iletişime geçen kişinin maili yerine usluer @srvc37.turhost.com adresi görünüyor. Sunucunun smtp adresi sanırım. Haliyle yanıtla diyerek direkt olarak gelen maili yanıtlayamıyorum.

    Biraz karışık oldu ama umarım anlatabilmişimdir. Bu sorunun neden olduğunu bilen ve çözümünü bilen var mı? Şimdiden teşekkür ederim.
  • 04-12-2014, 22:50:11
    #2
    Gelişmiş ayarlarda bununla ilgili bir ayar bulamazsanız SMTP eklentisini kurarak sorunu çözebilirsiniz.

    E7 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 04-12-2014, 22:53:16
    #3
    Üyeliği durduruldu
    form eklentisinin ayar yerinde bunun mail kodu silinmiş olabilir onu kontrol edin
  • 04-12-2014, 22:53:22
    #4
    iTouchShine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelişmiş ayarlarda bununla ilgili bir ayar bulamazsanız SMTP eklentisini kurarak sorunu çözebilirsiniz.

    E7 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    SMTP eklentisini de araştırdım hocam da o hiç mail gitmediği zamanlarda kullanılıyormuş sanırım. Benim sorunumda mail geliyor fakat gönderen kişinin mailinde sıkıntı var.

    Pandaros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    form eklentisinin ayar yerinde bunun mail kodu silinmiş olabilir onu kontrol edin
    Formdaki mail bölümünden bahsediyorsanız var hocam. http://prntscr.com/5d92c3
  • 04-12-2014, 22:55:47
    #5
    isousluer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SMTP eklentisini de araştırdım hocam da o hiç mail gitmediği zamanlarda kullanılıyormuş sanırım. Benim sorunumda mail geliyor fakat gönderen kişinin mailinde sıkıntı var.
    SMTP eklentisi ile mail gönderme işlevini PHP'den alıp SMTP'ye de çevirebilirsiniz. Bu yüzden kullanmanız faydalı olacaktır.

    E7 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 04-12-2014, 23:27:13
    #6
    iTouchShine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SMTP eklentisi ile mail gönderme işlevini PHP'den alıp SMTP'ye de çevirebilirsiniz. Bu yüzden kullanmanız faydalı olacaktır.

    E7 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    SMTP eklentisini şimdi kurdum ve denedim fakat sorunumu çözmedi malesef.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:27:13 -->-> Daha önceki mesaj 23:12:21 --

    mail.php dosyasında 67. satırı aşağıdaki kod ile değiştirince sorun çözüldü.

    $headers = "From: $sender\nReply-to: $sender\n";
  • 04-12-2014, 23:29:10
    #7
    isousluer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SMTP eklentisini şimdi kurdum ve denedim fakat sorunumu çözmedi malesef.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:27:13 -->-> Daha önceki mesaj 23:12:21 --

    mail.php dosyasında 67. satırı aşağıdaki kod ile değiştirince sorun çözüldü.

    $headers = "From: $sender\nReply-to: $sender\n";
    Çözümü bizimle paylaştığın için teşekkürler