Gelişmiş ayarlarda bununla ilgili bir ayar bulamazsanız SMTP eklentisini kurarak sorunu çözebilirsiniz.
E7 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
SMTP eklentisini de araştırdım hocam da o hiç mail gitmediği zamanlarda kullanılıyormuş sanırım. Benim sorunumda mail geliyor fakat gönderen kişinin mailinde sıkıntı var.
form eklentisinin ayar yerinde bunun mail kodu silinmiş olabilir onu kontrol edin
Formdaki mail bölümünden bahsediyorsanız var hocam.
http://prntscr.com/5d92c3