iTouchShine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelişmiş ayarlarda bununla ilgili bir ayar bulamazsanız SMTP eklentisini kurarak sorunu çözebilirsiniz.

E7 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
SMTP eklentisini de araştırdım hocam da o hiç mail gitmediği zamanlarda kullanılıyormuş sanırım. Benim sorunumda mail geliyor fakat gönderen kişinin mailinde sıkıntı var.

Pandaros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
form eklentisinin ayar yerinde bunun mail kodu silinmiş olabilir onu kontrol edin
Formdaki mail bölümünden bahsediyorsanız var hocam. http://prntscr.com/5d92c3