SMTP eklentisi ile mail gönderme işlevini PHP'den alıp SMTP'ye de çevirebilirsiniz. Bu yüzden kullanmanız faydalı olacaktır.
E7 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
SMTP eklentisini şimdi kurdum ve denedim fakat sorunumu çözmedi malesef.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:27:13 -->-> Daha önceki mesaj 23:12:21 --
mail.php dosyasında 67. satırı aşağıdaki kod ile değiştirince sorun çözüldü.
$headers = "From: $sender\nReply-to: $sender\n";