isousluer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SMTP eklentisini de araştırdım hocam da o hiç mail gitmediği zamanlarda kullanılıyormuş sanırım. Benim sorunumda mail geliyor fakat gönderen kişinin mailinde sıkıntı var.
SMTP eklentisi ile mail gönderme işlevini PHP'den alıp SMTP'ye de çevirebilirsiniz. Bu yüzden kullanmanız faydalı olacaktır.

E7 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi