• 24-12-2012, 23:55:48
    #1
    Merhaba arkadaşlar Ertan Dönmez ile beraber yaptığımız temayı sizlerle paylaşmadan önce son yorumlarınızı almak istedik , temanın canlı demosuna aşağıda ki linkten ulaşabilirsiniz;

    http://demo.ertandonmez.com/
  • 25-12-2012, 02:57:35
    #2
    cok quzel elinize saglık ucretlı/ucretsız nasıl olacak acaba burak kardes
  • 25-12-2012, 07:29:13
    #3
    q0x
    Üyeliği durduruldu
    Çok Güzel Olmuş Zaten Beklediğim Bir Tema Çıkınca Siteme Kurmayı Düşünüyorum
  • 25-12-2012, 09:14:44
    #4
    FiRTiNa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cok quzel elinize saglık ucretlı/ucretsız nasıl olacak acaba burak kardes

    Ücretsiz olarak dağıtılacak.
  • 25-12-2012, 09:34:36
    #5
    son yorumları avatarlı yaparsan daha hoş olur (sidebar)
  • 25-12-2012, 09:51:46
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Sade ve hoş olmuş temanız
  • 25-12-2012, 15:17:11
    #7
    Orgeneral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son yorumları avatarlı yaparsan daha hoş olur (sidebar)
    Temanın v2'side çıkacak duruma göre daha farklılıklar düşünüyoruz. Burada amacımız zaten sadelik ve %100 seo uyumuydu. Onuda başardığımızı düşünüyorum, kısa süre sonra download konusu açılacak zaten memnun kalacağınıza eminim
  • 25-12-2012, 18:05:10
    #8
    elinize sağlık çok güzel bir çalışma olmuş.
  • 25-12-2012, 18:46:38
    #9
    Orgeneral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son yorumları avatarlı yaparsan daha hoş olur (sidebar)
    Ne yazık ki o şekilde yaptığımızda sitenin hızında büyük bir yavaşlama meydana geliyor belki Ertan'ın da dediği gibi diğer sürümde düşünebiliriz.