Wordpress Sipsi Teması (Son Yorumlarınızı Bekliyor) - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Wordpress Sipsi Teması (Son Yorumlarınızı Bekliyor)
25
●
2.036
R10.net
WordPress Genel
WordPress
WordPress Temaları
Wordpress Sipsi Teması (Son Yorumlarınızı Bekliyor)
1
2
3
27-12-2012, 12:30:17
#19
hotmail
Tema mükemmel bence ellerinize sağlık.
27-12-2012, 12:31:08
#20
canary1907tr
güzel olmuş tbr
30-12-2012, 15:05:54
#21
FiRTiNa
ne zaman kullanacaz burak kardes temayı
30-12-2012, 15:08:51
#22
Ssedo
üst çok siyah alt çok beyaz beğenmedim şahsen kullanmam.
zevkler renkler konusu
30-12-2012, 17:03:11
#23
sezgin
Devamını oku butonuna çözüm getirilmeli kayboldu gitti
Biraz siyaha yakın olabilir, tam sağ tarafa taşınırsa hoş birşey olabilir.
Bu şekil
Emiğinize sağlık sade temalar çok hoşuma gidiyor çok güzel olmuş.
31-12-2012, 00:17:22
#24
CNMRCN
Güzel tema olmus. Paylasın da kullanalım bi an önce hocam.
31-12-2012, 17:41:37
#25
goksel
Çok güzel bir tema olmuş, eline sağlık hocam. Yalnız şu devam butonu konusunda ben de diğer arkadaşlarla hemfikirim. Ek olarak belki biraz renklendirme imkanı olursa temayı daha da şık olabilir.
03-01-2013, 20:54:36
#26
Gocmen
Footer kısmınıda değiştirebilirseniz daha iyi olabilirdi bence. Elinize sağlık.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler