• 27-12-2012, 12:30:17
    #19
    Tema mükemmel bence ellerinize sağlık.
  • 27-12-2012, 12:31:08
    #20
    güzel olmuş tbr
  • 30-12-2012, 15:05:54
    #21
    ne zaman kullanacaz burak kardes temayı
  • 30-12-2012, 15:08:51
    #22
    üst çok siyah alt çok beyaz beğenmedim şahsen kullanmam.
    zevkler renkler konusu
  • 30-12-2012, 17:03:11
    #23
    Devamını oku butonuna çözüm getirilmeli kayboldu gitti Biraz siyaha yakın olabilir, tam sağ tarafa taşınırsa hoş birşey olabilir.


    Bu şekil

    Emiğinize sağlık sade temalar çok hoşuma gidiyor çok güzel olmuş.
  • 31-12-2012, 00:17:22
    #24
    Güzel tema olmus. Paylasın da kullanalım bi an önce hocam.
  • 31-12-2012, 17:41:37
    #25
    Çok güzel bir tema olmuş, eline sağlık hocam. Yalnız şu devam butonu konusunda ben de diğer arkadaşlarla hemfikirim. Ek olarak belki biraz renklendirme imkanı olursa temayı daha da şık olabilir.
  • 03-01-2013, 20:54:36
    #26
    Footer kısmınıda değiştirebilirseniz daha iyi olabilirdi bence. Elinize sağlık.