• 26-12-2012, 01:52:43
    #10
    yazılar açık renkli göz yoruyor okurken.
  • 26-12-2012, 12:15:14
    #11
    ellerinize sağlık Güzel Bir Çalışma Bir Şey sorucam Tema Adını Kim koydu Acaba Adige Galiba İsmi Koyan arkadas Benim Gibi )
  • 26-12-2012, 12:27:56
    #12
    güzel ancak çok renksiz olmuş biraz renk verilmesi gerek
  • 26-12-2012, 12:33:49
    #13
    Davay davay 🌹
    minimalist tema severler için hoş bir tema.
  • 26-12-2012, 12:36:33
    #14
    tema genel bir blog için oldukça iyi gibi ama renk algısını kuvvetlendirmek adına kontrast konusunda biraz daha çalışma yapıp başlık içerik kısımlarının farkedilemsini sağlamalısınız bence
  • 26-12-2012, 12:47:24
    #15
    güzel bir tema olmuş ellerinize sağlık
  • 26-12-2012, 18:52:48
    #16
    Yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar
  • 27-12-2012, 00:20:58
    #17
    twinlayt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ellerinize sağlık Güzel Bir Çalışma Bir Şey sorucam Tema Adını Kim koydu Acaba Adige Galiba İsmi Koyan arkadas Benim Gibi )
    Benim bir anlık aklıma geldi tema adı nargile sipsisi vardı önümde ondan
  • 27-12-2012, 11:34:26
    #18
    Konuya Abone Oldum Hocam Ellerinize Sağlık Hoş ve Sade bir tema Olmuş.
    not: Explorer de Sola Dayalı Firefox ta ortalı gorunuyor yalnız.