Wordpress Sipsi Teması (Son Yorumlarınızı Bekliyor) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Wordpress Sipsi Teması (Son Yorumlarınızı Bekliyor)
25
●
2.036
R10.net
WordPress Genel
WordPress
WordPress Temaları
Wordpress Sipsi Teması (Son Yorumlarınızı Bekliyor)
1
2
3
26-12-2012, 01:52:43
#10
lermis
yazılar açık renkli göz yoruyor okurken.
26-12-2012, 12:15:14
#11
twinlayt
ellerinize sağlık Güzel Bir Çalışma Bir Şey sorucam Tema Adını Kim koydu Acaba Adige Galiba İsmi Koyan arkadas Benim Gibi
)
26-12-2012, 12:27:56
#12
masterthone
güzel ancak çok renksiz olmuş biraz renk verilmesi gerek
26-12-2012, 12:33:49
#13
Erhan
Davay davay 🌹
minimalist tema severler için hoş bir tema.
26-12-2012, 12:36:33
#14
dombalak
tema genel bir blog için oldukça iyi gibi ama renk algısını kuvvetlendirmek adına kontrast konusunda biraz daha çalışma yapıp başlık içerik kısımlarının farkedilemsini sağlamalısınız bence
26-12-2012, 12:47:24
#15
buraksahin3
güzel bir tema olmuş ellerinize sağlık
26-12-2012, 18:52:48
#16
burakisci
Yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar
27-12-2012, 00:20:58
#17
GodLessTurtLe
twinlayt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ellerinize sağlık Güzel Bir Çalışma Bir Şey sorucam Tema Adını Kim koydu Acaba Adige Galiba İsmi Koyan arkadas Benim Gibi
)
Benim bir anlık aklıma geldi tema adı nargile sipsisi vardı önümde ondan
27-12-2012, 11:34:26
#18
YasakLi
Konuya Abone Oldum Hocam Ellerinize Sağlık Hoş ve Sade bir tema Olmuş.
not: Explorer de Sola Dayalı Firefox ta ortalı gorunuyor yalnız.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler