twinlayt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ellerinize sağlık Güzel Bir Çalışma Bir Şey sorucam Tema Adını Kim koydu Acaba Adige Galiba İsmi Koyan arkadas Benim Gibi )
Benim bir anlık aklıma geldi tema adı nargile sipsisi vardı önümde ondan