son yorumları avatarlı yaparsan daha hoş olur (sidebar)
Temanın v2'side çıkacak duruma göre daha farklılıklar düşünüyoruz. Burada amacımız zaten sadelik ve %100 seo uyumuydu. Onuda başardığımızı düşünüyorum, kısa süre sonra download konusu açılacak zaten memnun kalacağınıza eminim