• 14-09-2012, 21:25:10
    #10
    Yine en iyisini yapmışsın Fatih. Bu tema için bloğumu yeniden açtım. Emeğine sağlık.
  • 14-09-2012, 22:39:17
    #11
    Güzel tema olmuş tebrikler. Tek sıkıntı etiketlerin yazı sonunda değilde yazı başında çıkması. çok hoş durmamış açıkcası. etiketler yazı sonuna eklenirse daha güzel olur. ek olarak temada şifreli alan var mı?
  • 15-09-2012, 00:12:41
    #12
    Gerçekten güzel tema teşekkürler
  • 15-09-2012, 00:23:13
    #13
    trlink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yine en iyisini yapmışsın Fatih. Bu tema için bloğumu yeniden açtım. Emeğine sağlık.
    Teşekkürler @trlink. ne güzel sevindim bende aracı olmuş olmama. iyi günlerde kullanman dileklerimle.

    Halil_69 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel tema olmuş tebrikler. Tek sıkıntı etiketlerin yazı sonunda değilde yazı başında çıkması. çok hoş durmamış açıkcası. etiketler yazı sonuna eklenirse daha güzel olur. ek olarak temada şifreli alan var mı?
    Evet bunun düzenlemesini kendiniz halledebilirsiniz. lib/ klasörü içindeki; PozSingle.php dosyasından

    <?php the_tags(); ?>
    fonksiyonu yerini değiştirmeniz mümkündür. Ek olarak evet bir kaç dosya da ioncube ile şifreleme uyguladık. Ama stabil olması için çalışmanın bu gerekli. Zaten ekstra fonksiyon eklemek istiyorsanız, gene lib/ klasörü içindeki PozFunctions.php içine dilediklerinizi dahil edebilirsiniz.

    Güle güle kullanın.

    lXenonl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten güzel tema teşekkürler
    Ben teşekkür ederim iyi günlerde kullanın.
  • 15-09-2012, 00:26:52
    #14
    Tema çok hoş gerçekten. Elinize sağlık. Ama başıma geçen 1-2 talihsiz olaydan sonra şifreli tema kullanmamaya karar verdim. Tema şifresiz olsa kesin kullanırdım.
  • 15-09-2012, 00:32:43
    #15
    Halil_69 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tema çok hoş gerçekten. Elinize sağlık. Ama başıma geçen 1-2 talihsiz olaydan sonra şifreli tema kullanmamaya karar verdim. Tema şifresiz olsa kesin kullanırdım.
    Anlıyorum ancak , temanın şifreli olması , PozFramework diye adlandırdığımız yapının sürerliliğini devam ettirmek için sağlıklı olacaktır.

    Ek olarak , yapımcı linklerinin (bizlerin bu şekilde paylaşım yapmaları için gerekli diye düşünüyorum) kaldırılmaması açısından bir uygulama. Zaten panelden de satın alma kısmı ile 15 TL karşılığı açık kaynak kodlu olarak temaya sahip olabiliyorsunuz.

    Sizler gibi aynı fikirde kullanıcılar için bu durumu da düşündük. Teşekkürler ek olarak düşünceleriniz için.
  • 15-09-2012, 00:48:33
    #16
    tşk guzel olmus arsivlik
  • 15-09-2012, 01:40:54
    #17
    KoCaaLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tşk guzel olmus arsivlik
    Teşekkürler.

    Güncellemeler yapıldı bu arada.
    1. 404 sayfaları için şablon,
    2. Panelden otomatik güncelleme yaması,
    3. Kod yüküne neden olan sorgular iyileştirildi.

    gene aynı adresten indirip kurulabilir.

    http://fatihtoprak.com/git/http://ya...d/2zPI5dTUh3VQ

    Güle güle kullanın.
  • 16-09-2012, 01:16:10
    #18
    Eskisini Silip yeniden Arsivledim ELLERİNİZE Saglık... Başka Bir Projemde Kullanmayı

    Düşünüyorum..