trlink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yine en iyisini yapmışsın Fatih. Bu tema için bloğumu yeniden açtım. Emeğine sağlık.
Teşekkürler @trlink. ne güzel sevindim bende aracı olmuş olmama. iyi günlerde kullanman dileklerimle.

Halil_69 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel tema olmuş tebrikler. Tek sıkıntı etiketlerin yazı sonunda değilde yazı başında çıkması. çok hoş durmamış açıkcası. etiketler yazı sonuna eklenirse daha güzel olur. ek olarak temada şifreli alan var mı?
Evet bunun düzenlemesini kendiniz halledebilirsiniz. lib/ klasörü içindeki; PozSingle.php dosyasından

<?php the_tags(); ?>
fonksiyonu yerini değiştirmeniz mümkündür. Ek olarak evet bir kaç dosya da ioncube ile şifreleme uyguladık. Ama stabil olması için çalışmanın bu gerekli. Zaten ekstra fonksiyon eklemek istiyorsanız, gene lib/ klasörü içindeki PozFunctions.php içine dilediklerinizi dahil edebilirsiniz.

Güle güle kullanın.

lXenonl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten güzel tema teşekkürler
Ben teşekkür ederim iyi günlerde kullanın.