Tema çok hoş gerçekten. Elinize sağlık. Ama başıma geçen 1-2 talihsiz olaydan sonra şifreli tema kullanmamaya karar verdim. Tema şifresiz olsa kesin kullanırdım.
Anlıyorum ancak , temanın şifreli olması , PozFramework diye adlandırdığımız yapının sürerliliğini devam ettirmek için sağlıklı olacaktır.
Ek olarak , yapımcı linklerinin (bizlerin bu şekilde paylaşım yapmaları için gerekli diye düşünüyorum) kaldırılmaması açısından bir uygulama. Zaten panelden de satın alma kısmı ile 15 TL karşılığı açık kaynak kodlu olarak temaya sahip olabiliyorsunuz.
Sizler gibi aynı fikirde kullanıcılar için bu durumu da düşündük. Teşekkürler ek olarak düşünceleriniz için.