Güzel tema olmuş tebrikler. Tek sıkıntı etiketlerin yazı sonunda değilde yazı başında çıkması. çok hoş durmamış açıkcası. etiketler yazı sonuna eklenirse daha güzel olur. ek olarak temada şifreli alan var mı?