• 17-11-2010, 00:56:46
    #1
    Arkadaşlar kendime yeni bir tema hazırlamaya karar verdim verdim fakat 0 dan başlayıp yapayım yoksa Wp default ya da twenty yen gibi basit temaları a dan z ye kadar editleyeyim mi siz ne dersiniz?
  • 17-11-2010, 01:03:04
    #2
    gizliozne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar kendime yeni bir tema hazırlamaya karar verdim verdim fakat 0 dan başlayıp yapayım yoksa Wp default ya da twenty yen gibi basit temaları a dan z ye kadar editleyeyim mi siz ne dersiniz?
    Nasıl işine geliyorsa öyle yap temanı. Sonuçta kendin hazırlayacakmışsın. Ben editleyerek kullanırım genelde. Ama eğer sen sıfırdan hazırlamayı biliyorsan işin daha kolay olabilir. Bilirsin edit yorar insanı..

    Ne anlamda sormuştun ? Google optimizasyon açısından falan mı ?
  • 17-11-2010, 01:07:10
    #3
    artisteer programı ile kendine özgü güzel bir tema çıkarabilirsin bence
    programı araştır bence.

    joomla kullanıyorum ve temalarım tamamiyle bana özel
  • 17-11-2010, 01:26:27
    #4
    abasaran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    artisteer programı ile kendine özgü güzel bir tema çıkarabilirsin bence
    programı araştır bence.

    joomla kullanıyorum ve temalarım tamamiyle bana özel

    artisteer i biliyorum kullanmıştım fakat orda tam istediğim gibi olmuyor temalar


    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl işine geliyorsa öyle yap temanı. Sonuçta kendin hazırlayacakmışsın. Ben editleyerek kullanırım genelde. Ama eğer sen sıfırdan hazırlamayı biliyorsan işin daha kolay olabilir. Bilirsin edit yorar insanı..

    Ne anlamda sormuştun ? Google optimizasyon açısından falan mı ?
    Daha önce WP tema yapmadım ilk kez yapacağım o yüzden sordum. Edit mi daha kolayımamı gelir diye yoksa 0 dan yazmak mı

    Aslına bakarsan Google Optimizasyon 2. planda kalıyor.
    Amacım kendime ait blogumda kendi temam olsun
  • 17-11-2010, 20:03:35
    #5
    twenty ten temasına basitmi diyorsun sanırım kodlarına değil görüşü için öyle dedn. o zaman senin yapacağın temaları görmek isterim.

    twenty temasından önceki default temada değişiklik yapman senin için daha Kolay olacaktır.
  • 18-11-2010, 01:13:37
    #6
    burakscan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    twenty ten temasına basitmi diyorsun sanırım kodlarına değil görüşü için öyle dedn. o zaman senin yapacağın temaları görmek isterim.

    twenty temasından önceki default temada değişiklik yapman senin için daha Kolay olacaktır.
    Evet Dış görünüşü için öyle dedim basit bir görüntüsü var.

    Eğer değişiklik yapacaksam Default temasından başlarım.

    Yorumun için teşekkür ederim
  • 18-11-2010, 23:54:53
    #7
    editleme yapmanı öneririm.
  • 19-11-2010, 00:00:49
    #8
    hangisi kolayına geliyorsa onu yap