Edit mi Yoksa 0 dan mı yapmalıyım
7
●448
- 17-11-2010, 01:03:04Nasıl işine geliyorsa öyle yap temanı. Sonuçta kendin hazırlayacakmışsın. Ben editleyerek kullanırım genelde. Ama eğer sen sıfırdan hazırlamayı biliyorsan işin daha kolay olabilir. Bilirsin edit yorar insanı..gizliozne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne anlamda sormuştun ? Google optimizasyon açısından falan mı ? - 17-11-2010, 01:26:27abasaran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
artisteer i biliyorum kullanmıştım fakat orda tam istediğim gibi olmuyor temalar
Daha önce WP tema yapmadım ilk kez yapacağım o yüzden sordum. Edit mi daha kolayımamı gelir diye yoksa 0 dan yazmak mıteknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslına bakarsan Google Optimizasyon 2. planda kalıyor.
Amacım kendime ait blogumda kendi temam olsun - 18-11-2010, 01:13:37Evet Dış görünüşü için öyle dedim basit bir görüntüsü var.burakscan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer değişiklik yapacaksam Default temasından başlarım.
Yorumun için teşekkür ederim
