gizliozne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar kendime yeni bir tema hazırlamaya karar verdim verdim fakat 0 dan başlayıp yapayım yoksa Wp default ya da twenty yen gibi basit temaları a dan z ye kadar editleyeyim mi siz ne dersiniz?
Nasıl işine geliyorsa öyle yap temanı. Sonuçta kendin hazırlayacakmışsın. Ben editleyerek kullanırım genelde. Ama eğer sen sıfırdan hazırlamayı biliyorsan işin daha kolay olabilir. Bilirsin edit yorar insanı..

Ne anlamda sormuştun ? Google optimizasyon açısından falan mı ?