burakscan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
twenty ten temasına basitmi diyorsun sanırım kodlarına değil görüşü için öyle dedn. o zaman senin yapacağın temaları görmek isterim.

twenty temasından önceki default temada değişiklik yapman senin için daha Kolay olacaktır.
Evet Dış görünüşü için öyle dedim basit bir görüntüsü var.

Eğer değişiklik yapacaksam Default temasından başlarım.

Yorumun için teşekkür ederim