Arkadaşlar kendime yeni bir tema hazırlamaya karar verdim verdim fakat 0 dan başlayıp yapayım yoksa Wp default ya da twenty yen gibi basit temaları a dan z ye kadar editleyeyim mi siz ne dersiniz?