• 05-10-2010, 22:49:58
    #37
    Hocam mevcut özel alan ismini "Image" olarak nasıl değiştirebiliriz. Diğer temalarınızda da aynı sorunu yaşadığım için kullanamamıştım. Bu sefer farklı bir şifreleme kullandım demişsiniz ancak index dosyası içerisinde şifreleme olduğu için yapamadım. Yardımcı olabilir misiniz acaba?
  • 05-10-2010, 23:56:13
    #38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    BaHrEyN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam mevcut özel alan ismini "Image" olarak nasıl değiştirebiliriz. Diğer temalarınızda da aynı sorunu yaşadığım için kullanamamıştım. Bu sefer farklı bir şifreleme kullandım demişsiniz ancak index dosyası içerisinde şifreleme olduğu için yapamadım. Yardımcı olabilir misiniz acaba?
    farklı bir şifreleme yöntemi kullandım demedim hocam sadece diğer temadakiler gibi hategori ayırma olayını yapmadım dedim 1-2 güne kadar diğer özel olayınıda yapıcam ama 1 tane olacak çoğunlukla thumbnail kullanıcı sı var öncelikle onu yapıcam eğer Image kullanıcılarıda çoğalırsa onada yaparız tabiki.
  • 06-10-2010, 02:59:59
    #39
    Panzehir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    farklı bir şifreleme yöntemi kullandım demedim hocam sadece diğer temadakiler gibi hategori ayırma olayını yapmadım dedim 1-2 güne kadar diğer özel olayınıda yapıcam ama 1 tane olacak çoğunlukla thumbnail kullanıcı sı var öncelikle onu yapıcam eğer Image kullanıcılarıda çoğalırsa onada yaparız tabiki.
    hocam, bu afişlerin şeklini az değiştirseniz, altında film in ismi yazsa güzel olur izlenme sayısı falan gibi
  • 06-10-2010, 04:22:31
    #40
    css den ayarlayabilirsiniz. hocam kendiniz. veya ücretli olarak yardımcı olabilirim.
  • 06-10-2010, 17:03:49
    #41
    Hocam umarım Image olarak kullananlarda fazla çıkarda değiştirirsiniz. Böyle bir durum olursa haberdar ederseniz sevinirim.
  • 06-10-2010, 23:40:47
    #42
    tabiki hocam haberdar ederim
  • 07-10-2010, 13:26:50
    #43
    Üyeliği durduruldu
    Mükemmel bir tema çok teşekkürler hocam. Yeni sitem için kullanmayı düşünüyorum. Video sitesi içinde uygun yani.

    ioncube olayını anlayamadım?
  • 07-10-2010, 23:53:37
    #44
    filmlerin afişleri anasayfada çıkmadı
  • 08-10-2010, 13:32:13
    #45
    manyak tema..hemen arşive atıyorum.teşekkürler hocam.