• 19-12-2010, 23:41:32
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    FeeLTheFeaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 adet alınmıştır.
    Hayırlı olsun..
  • 25-12-2010, 09:35:32
    partları nasıl ekliyoruz biri detaylı anlatabilir mi lütfen?
  • 02-01-2011, 02:27:23
    her embed yada video kodundan sonra bu kodu ekliyorsun <!--nextpage-->
  • 02-01-2011, 02:34:46
    1 adet film teması alındı.
  • 02-01-2011, 22:33:49
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1 adet tema alındı
  • 13-01-2011, 00:26:31
    Hocam bu temayı kurdumda sağ sidebar çalışmıyor neden?