• 04-10-2010, 18:10:39
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    eyw sağolasın
  • 04-10-2010, 18:35:52
    #20
    tema çok güzel , birde botu olaydı
  • 04-10-2010, 18:42:34
    #21
    gönül isterdiki olsun ama yok
  • 04-10-2010, 22:51:07
    #22
    Güzel tema indirdim teşekkurler.
  • 04-10-2010, 23:28:57
    #23
    hayırlı olsun
  • 05-10-2010, 00:59:09
    #24
    gerçekten çok sağol çok güzel bi çalışma olmuş
  • 05-10-2010, 01:31:12
    #25
    Üyeliği durduruldu
    elinize saglık güzel olmuş
  • 05-10-2010, 02:15:18
    #26
    teşekkürler
  • 05-10-2010, 02:17:16
    #27
    hocam tema çok güzel eline sağlık.
    anasayfada resimleri gösteremedim bu konuda ne yapmam gerekiyor ''resim'' yeni özel alan oluşturdum resmin linkini ekliyorum yine yok