• 04-10-2010, 12:43:43
    #10
    keşke rep verme şansım olsa idi. Çok Güzel tema.
  • 04-10-2010, 12:56:28
    #11
    Üyeliği durduruldu
    eline sağlık
  • 04-10-2010, 13:05:35
    #12
    ilk sorun benden olsun ozaman hocam videolari 10 adet olarak dizebiliyoruz sanirim 10 yukarı olunca taşma yapıyor tablonun içinde olmuyor

    Ayrıca Teman Çok Süper Olmuş Eline Sağlık
  • 04-10-2010, 13:27:02
    #13
    Tema harika olmuş.
  • 04-10-2010, 14:02:19
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Gayet şık tema wp için
  • 04-10-2010, 17:03:47
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    strongforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk sorun benden olsun ozaman hocam videolari 10 adet olarak dizebiliyoruz sanirim 10 yukarı olunca taşma yapıyor tablonun içinde olmuyor

    Ayrıca Teman Çok Süper Olmuş Eline Sağlık
    ilk sorunun cevabıda benden olsun ozaman
    style.css i açıp en sonundaki sayfalar kısmında bulunan
    height:404px;
    yazan yeri
    height:auto;
    yapman yeterli olackatır.
  • 04-10-2010, 17:08:45
    #16
    Eline Sağlık abi ne zamandır bunu bekliyodum :P
  • 04-10-2010, 17:30:33
    #17
    afiyet olsun
  • 04-10-2010, 17:45:24
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Eline sağlık.