• 28-08-2010, 18:11:23
    #82
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler arkadaşım saol
  • 30-09-2010, 18:02:34
    #83
    kardeş ana sayfada ki şu yağmur yağıyor, bi anne bi çocuğu elini açıyor ya . o resmi nasıl kaldıracam :S index.php den mi header.php den mi:S yapamadım. Bir de ankete oy verince o karenin dışına taşıyor. Nasıl düzeltebiliriz:S
  • 04-10-2010, 18:54:44
    #84
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Emeğine sağlık.
  • 04-10-2010, 19:43:26
    #85
    güzel tema teşekkürler
  • 04-10-2010, 21:40:59
    #86
    tema çok güzel eline sağlık teşekkürler.
  • 02-11-2016, 14:18:35
    #87
    bu tema hala sağlam mı ? 6 sene önceye geri dönüyorum
  • 21-11-2016, 17:58:08
    #88
    niphell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zamanında bir arkadaşım için tasarladığım fakat vermenin nasip olmadığı bir temayı arşivimi kurcalarken gördüm. templateyi dökmüşüm fakat kodlaması eksik kalmış birazdaha tamamladım ve sanırım kullanılabilir duruma geldi

    kişisel blog temasıdır. explorer (7-8) ve firefox (3-3,5) da test edilmiştir.

    PSD den görünümü:



    bunun değişik versiyonlarınıda hazırlamıştım (erkek,sağlık) ama psd olarak bırakmışım

    kişisel bir tema olduğundan çok fazla kişinin işine yaramayabilir.
    İyi günlerde kullanın

    İNDİR
    Merhaba linki yenilermisiniz
  • 26-11-2016, 13:58:46
    #89
    linkler pert olmus beyler, alinde olan paylasabilirmi?