zamanında bir arkadaşım için tasarladığım fakat vermenin nasip olmadığı bir temayı arşivimi kurcalarken gördüm. templateyi dökmüşüm fakat kodlaması eksik kalmış birazdaha tamamladım ve sanırım kullanılabilir duruma geldi
kişisel blog temasıdır. explorer (7-8) ve firefox (3-3,5) da test edilmiştir.
PSD den görünümü:
bunun değişik versiyonlarınıda hazırlamıştım (erkek,sağlık) ama psd olarak bırakmışım
kişisel bir tema olduğundan çok fazla kişinin işine yaramayabilir.
İyi günlerde kullanın
İNDİR
Merhaba linki yenilermisiniz