• 04-07-2010, 01:52:45
    #1
    zamanında bir arkadaşım için tasarladığım fakat vermenin nasip olmadığı bir temayı arşivimi kurcalarken gördüm. templateyi dökmüşüm fakat kodlaması eksik kalmış birazdaha tamamladım ve sanırım kullanılabilir duruma geldi

    kişisel blog temasıdır. explorer (7-8) ve firefox (3-3,5) da test edilmiştir.

    PSD den görünümü:



    bunun değişik versiyonlarınıda hazırlamıştım (erkek,sağlık) ama psd olarak bırakmışım

    kişisel bir tema olduğundan çok fazla kişinin işine yaramayabilir.
    İyi günlerde kullanın

    İNDİR
  • 04-07-2010, 01:55:37
    #2
    yine niphell yine süper paylaşımlar teşekürler +rep
  • 04-07-2010, 01:57:15
    #3
    Süper, tekrar blog kurasım geldi.
  • 04-07-2010, 01:57:40
    #4
    Asalet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yine niphell yine süper paylaşımlar teşekürler +rep
    teşekkür ederim. iyi günlerde kullanın
  • 04-07-2010, 09:47:38
    #5
    Çok hoş tema olmuş. Bu temanın siyah halini düşünüyorum da, piano black tarzı çok güzel olurmuş. Teşekkürler arşivime attım.
  • 04-07-2010, 10:20:14
    #6
    Çok hoş tema teşekkürler.
  • 04-07-2010, 11:16:34
    #7
    eline saglık hacı biraz editten sonra banner felan kişisel sitemde kullanabilirim heralde yanlız manşette çıkardımda resimler manşetin altındaki alanda resimlerin çıkması için ne yapmam gerekiyor ? yazıya dahil etmemiz mi gerekiyor ?
  • 04-07-2010, 11:23:35
    #8
    manşete resim eklemek için yazı girerken özel alana manset ve resim linki
    yazıya küçük resim çıkarmak için yazı girerken özel alana resim ve resim linki
    girilmelidir.
  • 04-07-2010, 12:25:58
    #9
    Fee
    Üyeliği durduruldu
    Müthiş bir tema... Eline Sağlık niphell...