• 05-07-2010, 17:16:36
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam psd olarak istesem birde yollayabilir misin? Eline sağlık.
  • 07-07-2010, 12:45:09
    #38
    Müthiş ve ötesi bir tema. Ama bence kişisel blog'tan biraz daha öte olmuş..
  • 07-07-2010, 18:39:13
    #39
    Süper Tema ++
  • 09-07-2010, 17:02:16
    #40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Öncelikle belirtmeliyim ki muhteşem bir tema olmuş. Ellerinize sağlık. Ancak bir sorunum var. Manset bölümünde ikinci manşeti girdiğimde manşetler arası geçiş olmuyor. İlk manşetin üstünde 1 2 diye rakamlar çıkıyor ama tıklanmıyor bunu nasıl düzeltebiliriz.
  • 09-07-2010, 20:23:58
    #41
    Üyeliği durduruldu
    demo varmı niphell indiriyorumda...


    Alıntı
    This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's Account, and can therefore only be downloaded 10 times.

    This limit is reached.

    To download this file, the uploader either needs to transfer this file into his/her Collector's Account, or upload the file again. The file can later be moved to a Collector's Account. The uploader just needs to click the delete link of the file to get further information.
    indiremedim link yenilermisin
  • 09-07-2010, 20:27:45
    #42
    web_sakat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo varmı niphell indiriyorumda...




    indiremedim link yenilermisin
    http://www.megaupload.com/?d=MUWTEN0O buradan indirebiliyorum ?
  • 11-07-2010, 19:10:07
    #43
    patriotmode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle belirtmeliyim ki muhteşem bir tema olmuş. Ellerinize sağlık. Ancak bir sorunum var. Manset bölümünde ikinci manşeti girdiğimde manşetler arası geçiş olmuyor. İlk manşetin üstünde 1 2 diye rakamlar çıkıyor ama tıklanmıyor bunu nasıl düzeltebiliriz.

    aynı sorunu ben de yaşadım.
  • 15-07-2010, 23:55:02
    #44
    VicE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı sorunu ben de yaşadım.
    manşet sisteminin çalışması için en az 5 adet manşet haberi girmelisiniz
  • 15-07-2010, 23:59:52
    #45
    çok güzel tema..teşekkürler paylaşımın için