• 05-05-2010, 14:20:12
    #1
    Üyeliği durduruldu
    ads
  • 05-05-2010, 14:24:55
    #2
    Ara bölümü çok geniş olmuş.Sayfa sayısının yanına alınıp anasayfada oyunları 5li hizalayabilirsin.Onun haricinde güzel olmuş.Arşivledim.
  • 05-05-2010, 14:33:55
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hakim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ara bölümü çok geniş olmuş.Sayfa sayısının yanına alınıp anasayfada oyunları 5li hizalayabilirsin.Onun haricinde güzel olmuş.Arşivledim.
    Ara bölümü tasarımda geniş zaten 300x250px oyunlar ara bölümünü geçtikten sonra zaten 5li oluyor
  • 05-05-2010, 15:16:10
    #4
    Güzel iş çıkartmışsınız.
  • 05-05-2010, 15:18:05
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ugrboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel iş çıkartmışsınız.
    Beğenmenize sevindim
  • 05-05-2010, 15:27:59
    #6
    Teşekkürler hocam
  • 05-05-2010, 15:39:31
    #7
    Davay davay 🌹
    Bu tema kimindir ?
  • 05-05-2010, 15:43:04
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tema kimindir ?
    CSS halini erbilen dağıtmıştı https://www.r10.net/tasarim-logo-temp...xhtml-css.html burada ayrıca size gönderdiğim pm yi mutlaka okuyun hocam
  • 05-05-2010, 15:48:43
    #9
    Çok beğendim emeye saygı