Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu tema kimindir ?
CSS halini erbilen dağıtmıştı https://www.r10.net/tasarim-logo-temp...xhtml-css.html burada ayrıca size gönderdiğim pm yi mutlaka okuyun hocam