• 05-05-2010, 16:13:10
    #19
    erbilen benim tasarımımı izinsiz dağıttı
    sende izinsiz dağıtılan tasarımı izinsiz dağıtan adamdan izinsiz dağıttın
    cümle karışık ama anlayan anlar bence.Burda hak yemediğini iddia edemessin
  • 05-05-2010, 16:15:57
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Tomba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    erbilen benim tasarımımı izinsiz dağıttı
    sende izinsiz dağıtılan tasarımı izinsiz dağıtan adamdan izinsiz dağıttın
    cümle karışık ama anlayan anlar bence.Burda hak yemediğini iddia edemessin
    Noldu kii kim izinsiz dağıtmış adam vermiş erbilene tasarımı css çevirmiş parasını ödememiş bende olsam bende dağıtırdım Hak yemedim
  • 05-05-2010, 16:18:59
    #21
    gözlük koyunca çok cix olmuşun
    olay çok basit
    "tasarımı ben yaptım ve izinsiz dağıtılıyor"
    bu cümle herşeyi anlamaya yeter bence...
  • 05-05-2010, 16:20:35
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Tomba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gözlük koyunca çok cix olmuşun
    olay çok basit
    "tasarımı ben yaptım ve izinsiz dağıtılıyor"
    bu cümle herşeyi anlamaya yeter bence...
    "cssyi erbilen yaptı ve haklı olarak dağıttı bende wpye çevirdim"
    Tasarım şuan yüzlerce kişide var geçen ay paylaşıldığında nerelerdeydin !
  • 05-05-2010, 16:23:02
    #23
    wp konusunu incelemiyordum çünki wp ile işim oluyo
    ben sadece grafik konularını inceliyorum
    ben size direk suçlama atmadım 1 ay geçmesine rağmen kaldırırmısınız dedim
    siz kaldırmam dediğiniz için haksızsınız...
  • 05-05-2010, 16:25:12
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Tomba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wp konusunu incelemiyordum çünki wp ile işim oluyo
    ben sadece grafik konularını inceliyorum
    ben size direk suçlama atmadım 1 ay geçmesine rağmen kaldırırmısınız dedim
    siz kaldırmam dediğiniz için haksızsınız...
    Tasarım Logo Template bölümünde paylaşılmıştı hemde 1 ay önce grafik bölümü sonuçta orası
  • 05-05-2010, 16:29:21
    #25
    benim işim sadece burda https://www.r10.net/ucretli-tasarim-isleri/
    konuyu 1 ay önce görmedim diye bu sizi haklı çıkarmaz
    ben bugün gördüm size kaldırırmısınız dedim
    kaldırsaydınız teşekkür edicektim biticekti
    ben o zaman için sizi suçlamıyorum
    sizin bugün yaptığınız ayıp
  • 05-05-2010, 16:30:30
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Tomba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim işim sadece burda https://www.r10.net/ucretli-tasarim-isleri/
    konuyu 1 ay önce görmedim diye bu sizi haklı çıkarmaz
    ben bugün gördüm size kaldırırmısınız dedim
    kaldırsaydınız teşekkür edicektim biticekti
    ben o zaman için sizi suçlamıyorum
    sizin bugün yaptığınız ayıp
    Bana göre ayıp değil heleki erbilene css döktürüp kaçan kişi hakkındaki konuda ve pmlerde bana ana-avrat sövmesinden sonra
    Kaldırmayacağım
  • 05-05-2010, 16:33:35
    #27
    sen arkadaştan intikam almak istiyor olabilirsin
    ama benimde hakkım olduğunu kabul et sadece...
    (kabul edip etmemen beni ilgilendirmiyor gerçi ben senin azda olsa bir ceza alman gerektiğini düşünüyorum)