sen arkadaştan intikam almak istiyor olabilirsin
ama benimde hakkım olduğunu kabul et sadece...
(kabul edip etmemen beni ilgilendirmiyor gerçi ben senin azda olsa bir ceza alman gerektiğini düşünüyorum)
Boşuna yorulma kaldırmam sonuçta dağıtımını erbilen yaptı kodlamayı yapan o
1-tamamda tasarımı benim taptığımı inkar etmiyorsun...
2-ben kaldır dediğim halde kaldırmıyorsun
bu kendinle çelişmek olmuyormu?
bu 2'sinden 1isinin yanlış olması gerekiyorki sen haklı olasın
Bu böyle devam etmez eğer psd var ise screan çekin gösterin tasarımın size ait olduğu kanıtlanır arkadaşda kaldırır.
Erbilen dağıttı diye illa onun olacak diye bir kaide yok.