Tomba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen arkadaştan intikam almak istiyor olabilirsin
ama benimde hakkım olduğunu kabul et sadece...
(kabul edip etmemen beni ilgilendirmiyor gerçi ben senin azda olsa bir ceza alman gerektiğini düşünüyorum)
Boşuna yorulma kaldırmam sonuçta dağıtımını erbilen yaptı kodlamayı yapan o