benim işim sadece burda
https://www.r10.net/ucretli-tasarim-isleri/
konuyu 1 ay önce görmedim diye bu sizi haklı çıkarmaz
ben bugün gördüm size kaldırırmısınız dedim
kaldırsaydınız teşekkür edicektim biticekti
ben o zaman için sizi suçlamıyorum
sizin bugün yaptığınız ayıp
Bana göre ayıp değil heleki erbilene css döktürüp kaçan kişi hakkındaki konuda ve pmlerde bana ana-avrat sövmesinden sonra

Kaldırmayacağım