• 12-11-2009, 16:46:06
    #19
    Konu Güncel
  • 19-11-2009, 23:46:06
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tema güzel ama bende tema sola yatık gözüküyor ie7 kullanıyorum işletim sistemi vista sağ taraf boş! bunun sebebi nedir?
  • 20-11-2009, 06:42:59
    #21
    iLqercan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tema güzel ama bende tema sola yatık gözüküyor ie7 kullanıyorum işletim sistemi vista sağ taraf boş! bunun sebebi nedir?
    Bu benim bilerek ayarladığım bişey örneğin haber7 gibi
  • 21-11-2009, 13:06:19
    #22
    tema cok güzel ama sanki pahalı gibi geldi bana hani bi konuda arkadas 25-50 die fiyat vermiş o tema daha güzel yanlıs anlama senin temanda güzel bence türk webmasterler bence aşmışlar artık helal olsun sadece
  • 11-12-2009, 12:54:42
    #23
    ZeRGiNaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tema cok güzel ama sanki pahalı gibi geldi bana hani bi konuda arkadas 25-50 die fiyat vermiş o tema daha güzel yanlıs anlama senin temanda güzel bence türk webmasterler bence aşmışlar artık helal olsun sadece
    yorumunuz için teşekkürler..

    konu günceldir
  • 11-12-2009, 13:26:16
    #24
    çok güzel görünüyor elinize sağlık. yalnız sağdaki reklam alanı biraz dar olmamış mı?
  • 11-12-2009, 17:25:17
    #25
    kurac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok güzel görünüyor elinize sağlık. yalnız sağdaki reklam alanı biraz dar olmamış mı?
    çözünürlüğünüzden olsa gerek
  • 11-12-2009, 17:52:39
    #26
    çözünürlüğe göre js ile dilediğiniz css dosyasını okutabilirsiniz. yani çözünürlüğü algılatıp ona göre ayrı css ile genişliği ayarlatırsınız. bilgisayardan bilgisyara fark etmemiş olur

    Ayrıca pardus kullanıyorum. çözünürlüğü değiştiremiyoruz sanırsam
  • 11-12-2009, 18:23:23
    #27
    kurac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çözünürlüğe göre js ile dilediğiniz css dosyasını okutabilirsiniz. yani çözünürlüğü algılatıp ona göre ayrı css ile genişliği ayarlatırsınız. bilgisayardan bilgisyara fark etmemiş olur

    Ayrıca pardus kullanıyorum. çözünürlüğü değiştiremiyoruz sanırsam
    yok bu o kadar kapsamlı bir tema olmasın