ZeRGiNaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tema cok güzel ama sanki pahalı gibi geldi bana hani bi konuda arkadas 25-50 die fiyat vermiş o tema daha güzel yanlıs anlama senin temanda güzel bence türk webmasterler bence aşmışlar artık helal olsun sadece
yorumunuz için teşekkürler..

konu günceldir