iLqercan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tema güzel ama bende tema sola yatık gözüküyor ie7 kullanıyorum işletim sistemi vista sağ taraf boş! bunun sebebi nedir?
Bu benim bilerek ayarladığım bişey örneğin haber7 gibi