• 07-11-2009, 00:10:21
    #10
    Güzel bir tema büyük ihtimal alıcam : )
  • 07-11-2009, 01:05:16
    #11
    WP ile yapılmayacak şey yok nerdeyse Arkadaş Wp ye takla attırmış eline sağlık

    Fiyatta makul
  • 07-11-2009, 01:18:20
    #12
    Üyeliği durduruldu
    renklerin uyumu cok guzel, ancan beni rahatsiz eden epey bir ayrinti soz konusu, oncelikle tema ortali olursa daha kaliteli olur diger taraftan biraz genislik fena olmaz, haber okuma kisminda yaziya cok kucuk bir alan verilmis genisletilebilir.. bunun gibi kucuk ayrintilar. tema cok guzel ayrica bu konuyu buraya acman daha mantikli olur ve daha fazla alicin cikar: https://www.r10.net/script-satisi/
  • 07-11-2009, 01:23:03
    #13
    güzel bir tema güncel site açmayı düşünüyorum açarsam p.m atarım temayı satın alabilirim.
  • 07-11-2009, 01:30:05
    #14
    yorumlarınız için teşekkürler
  • 07-11-2009, 01:35:10
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Tema güzel tarafımca alınmıştır.
  • 07-11-2009, 06:27:30
    #16
    Tema çok hoş elinize sağlık fiyat yüksek biraz
  • 07-11-2009, 11:23:56
    #17
    Flash Manşet Biraz Daha Güzel Olabilirdi.
  • 07-11-2009, 12:04:12
    #18
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tema çok hoş elinize sağlık fiyat yüksek biraz
    Teşekkürler, fiyatın gayet iyi olduğunu düşünüyorum

    Rem0te adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Flash Manşet Biraz Daha Güzel Olabilirdi.
    Manşet önemli değil onlarca manşet var istenilen konulabilir.