renklerin uyumu cok guzel, ancan beni rahatsiz eden epey bir ayrinti soz konusu, oncelikle tema ortali olursa daha kaliteli olur

diger taraftan biraz genislik fena olmaz, haber okuma kisminda yaziya cok kucuk bir alan verilmis genisletilebilir.. bunun gibi kucuk ayrintilar. tema cok guzel ayrica bu konuyu buraya acman daha mantikli olur ve daha fazla alicin cikar:
https://www.r10.net/script-satisi/