Merhaba R10 ailesi, Publisher temasından memnun musunuz? Sınırsız lisans almayı planlıyorum. Kullandığınız siteler varsa paylaşabilir misiniz?
Teşekkürler.
https://betterstudio.com/
Publisher Temasını kullanan varmı? [R10+]
13
●376
- 01-02-2020, 17:37:20
- 01-02-2020, 17:47:51Teşekkürler hocam, temayı alırken özellikle dekontun kopyasını fazla fazla kopyasını çıkartırım. Ayrıca temayı alırken de belirttiğiniz linki vererek "bu tür durumlarla karşılaşmayız umarım. Aksi takdirde bu tür çözülmemiş sorunların olduğu tema her ne kadar güzel olsa bile beni kuşkulandırıyor."" gibisinden mesaj gönderirsem o sorunu da çözeceklerini düşünüyorum. Konuyla ilgili bir şey demezlerse temayı almaktan vazgeçerim zaten. Bence bunu istemezler.zbyr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tekrardan teşekkürler hocam 😊 - 01-02-2020, 18:00:07Mahsuru yoksa siteyi paylaşabilir misiniz hocam? Bu arada mesajınız için çok teşekkürler 😊Nusret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-02-2020, 04:16:05Selam hocam aktif olarak kullanıyorum forumdan çok kişiye lisans da sağladık sitedeki 69 dolar olan Pro sürümü uygun fiyata https://www.r10.net/account-amp-lisa...nsi-50-tl.html sayfasından alabilirsiniz +400 TL vermekten iyidir.
- 02-02-2020, 10:27:04Teşekkürler hocam, 30+ sitede kullanmayı düşünüyorum 😊Uyumsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-02-2020, 13:24:48Çok uzun zamandır kullanıyorum ve uzun zamandır 8.0 güncellemesi için insanları bekletiyorlar. Kurucusu ALi forumdaki kimseye yanıt vermiyor. Güncelleme ve destek sıkıntın yoksa al. Ama güncelleme ve destek sıkıntın varsa buna benzer farklı bir tema almanı tavsiye ederim. Ya da en doğrusu 8.0 gelirse al. Bu arada para iadesini +50 günden fazladır alamayan insanlar da var. Ali açıklama yapmıyor.
Hakkı olarak yorum bırakıldı. https://gorselpencere.com/gelmis-gec...=1#comment-524 - 02-02-2020, 15:26:11Temanın sahibi Türk mü yanlış mı anladım hocam?Uyumsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tema kurulumu gibi durumlardan destek almamıza gerek yok. Temada gördüğünüz belirgin olan ve fixlenmeyen hatalar var mı?
Bir de başka bu fiyat bandında alternatif sınırsız lisans öneriniz varmı?
