• 01-02-2020, 17:30:34
    #1
    Merhaba R10 ailesi, Publisher temasından memnun musunuz? Sınırsız lisans almayı planlıyorum. Kullandığınız siteler varsa paylaşabilir misiniz?

    Teşekkürler.

    https://betterstudio.com/
  • 01-02-2020, 17:37:20
    #2
    https://www.r10.net/wordpress-temala...ulasmayin.html

    Bu yazıyı da dikkate alın hocam.
  • 01-02-2020, 17:47:51
    #3
    zbyr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/wordpress-temala...ulasmayin.html

    Bu yazıyı da dikkate alın hocam.
    Teşekkürler hocam, temayı alırken özellikle dekontun kopyasını fazla fazla kopyasını çıkartırım. Ayrıca temayı alırken de belirttiğiniz linki vererek "bu tür durumlarla karşılaşmayız umarım. Aksi takdirde bu tür çözülmemiş sorunların olduğu tema her ne kadar güzel olsa bile beni kuşkulandırıyor."" gibisinden mesaj gönderirsem o sorunu da çözeceklerini düşünüyorum. Konuyla ilgili bir şey demezlerse temayı almaktan vazgeçerim zaten. Bence bunu istemezler.

    Tekrardan teşekkürler hocam 😊
  • 01-02-2020, 17:52:51
    #4
    hocam ben forumdan bir arkadaşdan aldım lisansı gayet güzel hızlı tema artı özelliklleride var tavsiye ederim
  • 01-02-2020, 18:00:07
    #5
    Nusret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben forumdan bir arkadaşdan aldım lisansı gayet güzel hızlı tema artı özelliklleride var tavsiye ederim
    Mahsuru yoksa siteyi paylaşabilir misiniz hocam? Bu arada mesajınız için çok teşekkürler 😊
  • 02-02-2020, 04:16:05
    #6
    Kurumsal PLUS
    Selam hocam aktif olarak kullanıyorum forumdan çok kişiye lisans da sağladık sitedeki 69 dolar olan Pro sürümü uygun fiyata https://www.r10.net/account-amp-lisa...nsi-50-tl.html sayfasından alabilirsiniz +400 TL vermekten iyidir.
  • 02-02-2020, 10:27:04
    #7
    Uyumsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam hocam aktif olarak kullanıyorum forumdan çok kişiye lisans da sağladık sitedeki 69 dolar olan Pro sürümü uygun fiyata https://www.r10.net/account-amp-lisa...nsi-50-tl.html sayfasından alabilirsiniz +400 TL vermekten iyidir.
    Teşekkürler hocam, 30+ sitede kullanmayı düşünüyorum 😊
  • 02-02-2020, 13:24:48
    #8
    Kurumsal PLUS
    Çok uzun zamandır kullanıyorum ve uzun zamandır 8.0 güncellemesi için insanları bekletiyorlar. Kurucusu ALi forumdaki kimseye yanıt vermiyor. Güncelleme ve destek sıkıntın yoksa al. Ama güncelleme ve destek sıkıntın varsa buna benzer farklı bir tema almanı tavsiye ederim. Ya da en doğrusu 8.0 gelirse al. Bu arada para iadesini +50 günden fazladır alamayan insanlar da var. Ali açıklama yapmıyor.



    Hakkı olarak yorum bırakıldı. https://gorselpencere.com/gelmis-gec...=1#comment-524
  • 02-02-2020, 15:26:11
    #9
    Uyumsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok uzun zamandır kullanıyorum ve uzun zamandır 8.0 güncellemesi için insanları bekletiyorlar. Kurucusu ALi forumdaki kimseye yanıt vermiyor. Güncelleme ve destek sıkıntın yoksa al. Ama güncelleme ve destek sıkıntın varsa buna benzer farklı bir tema almanı tavsiye ederim. Ya da en doğrusu 8.0 gelirse al. Bu arada para iadesini +50 günden fazladır alamayan insanlar da var. Ali açıklama yapmıyor.




    Hakkı olarak yorum bırakıldı. https://gorselpencere.com/gelmis-gec...=1#comment-524
    Temanın sahibi Türk mü yanlış mı anladım hocam?

    Tema kurulumu gibi durumlardan destek almamıza gerek yok. Temada gördüğünüz belirgin olan ve fixlenmeyen hatalar var mı?

    Bir de başka bu fiyat bandında alternatif sınırsız lisans öneriniz varmı?