Uyumsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam hocam aktif olarak kullanıyorum forumdan çok kişiye lisans da sağladık sitedeki 69 dolar olan Pro sürümü uygun fiyata https://www.r10.net/account-amp-lisa...nsi-50-tl.html sayfasından alabilirsiniz +400 TL vermekten iyidir.
Teşekkürler hocam, 30+ sitede kullanmayı düşünüyorum 😊