Konu
Publisher Temasını kullanan varmı? [R10+]
02-02-2020, 10:27:04
#7
Zekovic
Uyumsuz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Selam hocam aktif olarak kullanıyorum forumdan çok kişiye lisans da sağladık sitedeki 69 dolar olan Pro sürümü uygun fiyata
https://www.r10.net/account-amp-lisa...nsi-50-tl.html
sayfasından alabilirsiniz +400 TL vermekten iyidir.
Teşekkürler hocam, 30+ sitede kullanmayı düşünüyorum 😊