Çok uzun zamandır kullanıyorum ve uzun zamandır 8.0 güncellemesi için insanları bekletiyorlar. Kurucusu ALi forumdaki kimseye yanıt vermiyor. Güncelleme ve destek sıkıntın yoksa al. Ama güncelleme ve destek sıkıntın varsa buna benzer farklı bir tema almanı tavsiye ederim. Ya da en doğrusu 8.0 gelirse al. Bu arada para iadesini +50 günden fazladır alamayan insanlar da var. Ali açıklama yapmıyor.



Hakkı olarak yorum bırakıldı. https://gorselpencere.com/gelmis-gec...=1#comment-524