Zekovic adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Publisher Temasını kullanan varmı? [R10+]
13
●376
- 02-02-2020, 15:46:02Galiba değil ama okuduğum kadarıyla bazı eklentiler güncel değil ve hatalar varmış. Ben normal kullandığım için sorun yok. Ha bu arada temayı alırsanız geri ödeme alamayabilirsiniz. Forumda ödeme alamayan çok insan var. Yani size kalmış alıp almamak. Ben sadece tema+ adsense eklentisini kullandığım için sorun görmüyorum.
- 02-02-2020, 15:50:12Uyarı için çok teşekkürler hocam.Uyumsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu okuyan ve hata alan birisi varsa lütfen yazabilir mi? Finans eklentisi benim için aralarında en önemlisi. - 02-02-2020, 15:50:33Temayı alırsanız zaten forumdaki geri ödeme istekleri ve güncelleme hakkında bir dünya mesajı görürsünüz. Destek ekibi ali yoğun bakamıyor diyor sürekli. Güncelleme gelecek mi gelmeyecek mi Allah bilir.Uyumsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-02-2020, 13:29:38Teşekkürler hocam. Sizde herhangi bir sorun var mı,tema da hata gibi? Bu arada dün birpage builder için güncelleme sizede geldi mi?metebey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
