Galiba değil ama okuduğum kadarıyla bazı eklentiler güncel değil ve hatalar varmış. Ben normal kullandığım için sorun yok. Ha bu arada temayı alırsanız geri ödeme alamayabilirsiniz. Forumda ödeme alamayan çok insan var. Yani size kalmış alıp almamak. Ben sadece tema+ adsense eklentisini kullandığım için sorun görmüyorum.
Temayı alırsanız zaten forumdaki geri ödeme istekleri ve güncelleme hakkında bir dünya mesajı görürsünüz. Destek ekibi ali yoğun bakamıyor diyor sürekli. Güncelleme gelecek mi gelmeyecek mi Allah bilir.