Temanın sahibi Türk mü yanlış mı anladım hocam?
Tema kurulumu gibi durumlardan destek almamıza gerek yok. Temada gördüğünüz belirgin olan ve fixlenmeyen hatalar var mı?
Bir de başka bu fiyat bandında alternatif sınırsız lisans öneriniz varmı?
Galiba değil ama okuduğum kadarıyla bazı eklentiler güncel değil ve hatalar varmış. Ben normal kullandığım için sorun yok. Ha bu arada temayı alırsanız geri ödeme alamayabilirsiniz. Forumda ödeme alamayan çok insan var. Yani size kalmış alıp almamak. Ben sadece tema+ adsense eklentisini kullandığım için sorun görmüyorum.