• 29-02-2016, 21:16:42
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bir adet ön sipariş vermek istiyorum, skype adresinize yazdım.
  • 29-02-2016, 21:48:23
    #11
    elinize sağlık hocam yine muazzam bir tema.
    ön siparişler ayın kaçına kadar devam edicek ?
  • 29-02-2016, 22:18:40
    #12
    Efsane geri dönmüş hayırlı satışlar tasarım çok güzel.
  • 29-02-2016, 23:25:18
    #13
    aziz5055 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de merakla bekliyordum, kesinlikle alacağım, hayırlı satışlar dilerim.1-2 sorum olacak, renk seçeneği var mı? Yoksa tek renk mi? Bir de video ekleme sayfasının detaylı bir görüntüsünü paylaşırsanız, özellikle video part kodlarını da görebileceğimiz bir görüntü olursa memnun olurum.Teşekkür ederim.
    Evet, beyaz renk seçeneğide mevcut. Şuan paylaştığımız resimler sadece önizleme, daha fazlası var. Detaylı tanıtımı 31 mart'ta canlı demo'suyla birlikte sunacağım.

    Rigobert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mobil görünüm için de resimler atabilir misiniz?
    Şuan için paylaşamıyoruz, ayın 31'inde canlı demosuyla birlikte mobil uyumluluğunu inceleyebilirsiniz.

    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    v4 sahibi olanlara indirim veya sürüm yükseltme sahibi olabilecekler mi ?
    OguzhanWM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben Keremiya v4'ü xxx.com domainim için almıştım.Şuan ise yyy.com domainimden devam ediyorum.Bu durumda da v4'ten geçiş hakkından yararlanılabiliyormu ? Bu arada tema gayet hoş olmuş.
    V4 satın alan müşterilerimiz v5'e geçiş için ekstra indirim'e sahip. 31 mart'ta geçiş ücreti'ni paylaşacağız.

    eNyA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir adet ön sipariş vermek istiyorum, skype adresinize yazdım.
    Proteus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elinize sağlık hocam yine muazzam bir tema.
    ön siparişler ayın kaçına kadar devam edicek ?
    teşekkürler, ön sipariş alımlarımız 15 veya 20 mart arası sona erecek.

    cruis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Efsane geri dönmüş hayırlı satışlar tasarım çok güzel.
    Mutlu ettiniz, teşekkürler
  • 29-02-2016, 23:40:15
    #14
    V4 sinirsiz lisans ( gelismis paket ) almistim V5 icin herhangi bir ucret odemem gerekecekmi ?
  • 29-02-2016, 23:46:32
    #15
    metinaktas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    V4 sinirsiz lisans ( gelismis paket ) almistim V5 icin herhangi bir ucret odemem gerekecekmi ?
    Hayır gerekmiyor, 31 mart'ta ücretsiz geçiş yapabileceksiniz.
  • 29-02-2016, 23:53:43
    #16
    efsanenin efsanesi geliyor
  • 01-03-2016, 00:14:19
    #17
    merhaba bot olacak mı acaba ? bot olacaksa bir adet sipariş bende geçebilirim.
  • 01-03-2016, 19:59:26
    #18
    TolgaKSR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    efsanenin efsanesi geliyor


    myclub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba bot olacak mı acaba ? bot olacaksa bir adet sipariş bende geçebilirim.
    merhaba, bot olmayacak.