metinaktas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
V4 sinirsiz lisans ( gelismis paket ) almistim V5 icin herhangi bir ucret odemem gerekecekmi ?
Hayır gerekmiyor, 31 mart'ta ücretsiz geçiş yapabileceksiniz.