• 29-02-2016, 10:24:21
    #1













    Bahanelerin ardında saklanmak istemiyorum. Şu anda tema hazır ve demosunu hazırlıyorum.
    İstediğim pek çok özelliği yetiştiremedim. Temadaki bazı fonksiyonlar her sunucuda düzgün çalışmadığından dolayı sorun yaratacağını düşünüğüm için şuana kadar sizleri beklettim.

    Temanın tamamen bitmesi taraftarıyım, sorunlu bir ürün vermek istemiyorum çünkü şu ankinden daha fazla rahatsız olabilirsiniz.

    Bu yüzden temanın teslim tarihini 1 hafta uzatıyorum.

    Aylardır bekleyen ve son 2 gündür çileden çıkarttığım herkesten özür dilerim.

    Saygılarımla

    PM veya Skype: "keremiya" ile iletişime geçebilirsiniz.

    +Keremiya v4 satın alan müşterilerimize geçiş için ekstra indirim yapmaktayız.
    +Ayrıca V4 için gelişmiş paket satın alan müşterilerimize 31 mart'ta keremiya v5 teslim edilecektir.




  • 29-02-2016, 10:57:10
    #2
    Çok güzel olmuş, bir adet ön sipariş vermek istiyorum, pm attım
  • 29-02-2016, 11:45:46
    #3
    Şükürler olsun sonunda hemen 1 tane temin ediyorum. v4 u de ilk kullananlardanım v5 ide temadaki seo konusunda ne kadar başarılı sitelerin halen piyasada olduğunu unutmayınız bence zaman geçirmeden bu temayı alın
  • 29-02-2016, 12:05:48
    #4
    Gold üye
    Bir film temasında anasayfada sidebar olmasını anlayamamıştım zaten kaldırdığınız çok iyi olmuş.
    iyi iş tebrikler.
  • 29-02-2016, 14:51:58
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Ben de merakla bekliyordum, kesinlikle alacağım, hayırlı satışlar dilerim.1-2 sorum olacak, renk seçeneği var mı? Yoksa tek renk mi? Bir de video ekleme sayfasının detaylı bir görüntüsünü paylaşırsanız, özellikle video part kodlarını da görebileceğimiz bir görüntü olursa memnun olurum.Teşekkür ederim.
  • 29-02-2016, 18:21:44
    #6
    Gerçekten çok hoş bir tema olmuş. Ellerine sağlık.
  • 29-02-2016, 18:29:55
    #7
    Mobil görünüm için de resimler atabilir misiniz?
  • 29-02-2016, 18:38:07
    #8
    v4 sahibi olanlara indirim veya sürüm yükseltme sahibi olabilecekler mi ?
  • 29-02-2016, 20:57:53
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam ben Keremiya v4'ü xxx.com domainim için almıştım.Şuan ise yyy.com domainimden devam ediyorum.Bu durumda da v4'ten geçiş hakkından yararlanılabiliyormu ? Bu arada tema gayet hoş olmuş.