Hocam ben Keremiya v4'ü xxx.com domainim için almıştım.Şuan ise yyy.com domainimden devam ediyorum.Bu durumda da v4'ten geçiş hakkından yararlanılabiliyormu ? Bu arada tema gayet hoş olmuş.